Tuesday, April 3, 2007

Refer:Lapsusclavis, Konu:konuşacağımıza sevişsek

Öncelikle konu başlığı bana ait değil, o yüzden heyecana, fantaziye gerek yok... Sevgili dostum Lapsus Clavis blogunda "konuşacağımıza sevişsek" mevzusunundan bahsetmiş, başlığını da atmış aslanlar gibi. Geçirdiğim inanılmaz komik ve eğlenceli günün üzerine, az önce bir de bunu okuyunca kahkalarımı koyverdim.

http://lapsusclavis.blogspot.com/

"Konuşacağımıza sevişsek" post'unun ardından gelen "Yasak Elma" post'unun fotoğrafındaki erkek çocuğu benim de çocukluk arkadaşımdır, hatta ben Lapsus Clavis'den biraz daha ileri gidip kendisinin benden sadece 1-2 yaş büyük olduğunu ve bazı yayın organlarında futbol yazıları yazdığını söyleyeyim de merak konusu olsun. Ha bir de Galatasaraylı, hadi onu da eklemiş olayım.

Hazır ilişkiler filan başlamışız yine epey bir güldüğüm, manidar bulduğum bir reklamdan bahsedeyim.

Vogue UK 'in bu ayki sayısında meşhur mücevher markası Tiffany & Co.'nin yine meşhur Tiffany Celebration Ring (her olayda, her kutlamada bir pırlanta yüzük satalım mantığı ile üretilmiş bir yüzük serisi) temalı toplam 6 sayfa reklamı var.

İlk sayfa, "maybe there's a baby" cümlesinin yeraldığı güzel yüzlü bir bebek ve onu başından okşayan, french manicure yapılmış elinde celebration ring taşıyan anne elinin resmi ile başlıyor, ardından "maybe it's your anniversary" cümlesi ve kocasıyla elele duran yine masum ve french manicure'lü kadının elindeki celebration ring resmi ile devam ediyor ve nihayetinde güzel kadın Carolyn Murphy'nin celebration ring ile süslenmiş elinin resmi ve "maybe it's a secret" cümlesi geliyor. Ve ben gülmekten yerlerdeyim. Elde en az 5.000 $ değerinde yüzük taşınmasını sağlayan secret ne olabilir, gerçekten merak ediyorum? Yasak aşk, yasak aşkın meyvesi... nedir o secret? Hayır bilelim belki bize de yarar ilerde. Dediğim gibi ben bilemiyorum ancak Maybe it's a secret cümlesi ve bilmem kaç karatlık yüzük reklamı beni epey bir güldürdü, hemen buzdolabının üzerine astım.

1 comment:

Anonymous said...

mademoiselle de insan dedim bir an icin ama yersiz coskumu yerli yerinde bir yazi uzantisi aldi: "böyle iyi"