Thursday, April 19, 2007

Love hangover



1976 tarihli, neredeyse Diana Ross ile bütünleşmiş bir şarkı Love Hangover.

Aslı 7 dakika civarında sürüyor ama çoğunlukla kısa versiyonu bulunuyor piyasada. Benim tercihim kesinlikle uzun olan versiyonu. Gerçek bir disko klasiği. Ancak şöyle düzgün bir kaydı filan yok Youtube'da. Bu ise epey bir kısa ama payetli parildayan elbisesi, kabarık saçları ile tam bir Diana Ross görüntüsü oldu.

Çocukken dinlemeyi en çok sevdiğim plaktı Motown basımlı , kocası Berry Gordy prodüktörlüğündeki Diana Ross Greatest Hits'i. A yüzünün ikinci şarkısıdır. Hatırlarım, pikabın iğnesini kaldırır hiç sevmediğim birinci şarkıyı atlar buna geçerdim. If there's a cure for this, I don't want it...

P.S. Sekvotka- Paşam, ben bırakayım bu makrobiyotik hayatı, sen beni diskoya götür.

2 comments:

hmm said...

Bırak bırak :)
L.C.

sekvotka said...

disco disco diye beni o abuk dans bar'a goturdunuz kac kere. size soyle harbi bir disco bulmak farz oldu artik.