Monday, April 9, 2007

P.S. III


Bahar geldi, mutluluk yerleşiyor, hava tiril tiril giyindiyor...

Günlerdir şu calla çiceğinden- bizdeki adıyla gelin çiçeği-almak, güzel vazoya koymak, bakıp bakıp tebessüm etmek istiyorum mamafih bütün çiçekçiler sözleşmiş gibi hangisine gitsem "yeni bitti" cevabıyla karşılaşıyorum. Düğün mevsimi mi başladı da ben kaçırıyorum? Kim bitiriyor şu çiçeği, bir anlasam.

Hava tiril tiril giydiriyor da, laf dinlemeyen bir insan olan ben yine laf dinlemiyorum, haliyle de beceremiyorum doğru giyinmeyi.

Bugün "ne güzel giyimişim pileli eteğimi, kısa ceketimi" diye düşünürken, havanın daha tam bahar havası olmaması sebebiyle bütün bizim cumhuriyete rezil oldum. Sabahın erken saatleri havalı havalı yürürken esen rüzgarla beraber eteğim resmen başıma kadar çıktı, sokaktaki, kahvedeki vs herkeslere rezil oldum, eve de geri dönemedim ve hiç hazzetmediğim "seksi olacağım diye giydiği kısa ötesi kıyafetinin verdiği rahatsızlığı hesaba katmadan televizyona çıkıp da sürekli üzerini çekiştirip duran şarkıcılar" gibi yürümek zorunda kaldım. Haliyle dersimi aldım: "esintili havalarda balon etek, pileli etek, wrap dress giyilmeyecekmiş" ama rezaletim üzerine yarın kesin taşınıyorum, orası ayrı.

P.S. sopranolar'ın son bölümü yayınlandı Amerika'da. Pek bir üzgünüm. Bu haber üzerine artık kadim dost Sekvotka bombalarını patlatır bana.



P.S.(2) Off sayfaya tekrar baktığımda çiçeklerin durumu pek bir romantik geldi bana. Ancak başka da resim yok ne yazık ki! Pek hoşuma gitmedi bu romantizm kokulu touche 'lar. Tamam çiçek seviyoruz, hem verilsin, hem alınsın da, görüntü biraz "15 yaşındaki Ayşegül'ün günlüğü" tadında bir şey olmuş. Neyse artık olan olmuş, değiştiremeyeceğim.

2 comments:

Anonymous said...

ps3 cok pahali ama mademoiselle'in kaygilari muthis

Anonymous said...

Ilhan Irem'in guzel bir sarkisi vardi: " Olanlar olmus, olanlar olmusss "