Saturday, April 7, 2007

"şüpheden uzak durun"

Tam da sabahtan beri genelde bardağın boş kısmını görmeye meyilli yapımı düşünürken, geç okuduğum günlük burcum "şüpheden uzak durun", "güvendiğiniz ilişkilerde şüpheden uzak durun" dedi ve durdum. Yani, durmaya çalışıyorum. Her şeyin iyi olanını, bardağın dolu kısmını düşünüyorum etc. şüpheden uzak duruyorum (asıl burç olayı susan miller'dır. aylık yayınlıyor. kadıncağız bu ay 1-2 gün geç açıkladı da burçları, dünya ayağa kalktı, sitesine "merak etmeyin nisan burçları hazırlanıyor" gibi ibare koymak durumunda kaldı).

P.S. Bugün, yarın, pazartesi her gün birinin doğumgünü, her gün bir parti artık. Bahar çocuğu olmak güzel şey, hafif oluyor sanki ruh hali o günlerde. Her şey daha bir eğlenceli, daha bir tiril tiril oluyor.

P.S. (2) İnanılmaz bir sis vardı İstanbul'da bundan 2 saat önce. Bembeyaz... Hiçbir yer görülmüyordu. Bulutun içindeyim sanki, kendimi bir anda kaf dağı'nın tepesinde hissettim.

...şüpheden uzak dur, şüpheden uzak dur...

1 comment:

Anonymous said...

süphecilik ya da umursamazlik; beceri , ortasinda durabilmek