Monday, September 15, 2008

Zeytinyağı taş baskısını artık Balmumcu'da yapıyor

Hiç sevmediğim, zerre itibar etmediğim adamlardandır. Sevmediğim gibi seveni de sevmem. O kadar yani. Hem futbol yazıyor, konuşuyor, hem moda hem tasarım hem gümüş takı hem güzel kadın hem rejimden anlıyor yol gösteriyor. Kısacası her şey ve hiçbir şeyden bahsetmiyor.
Ha bu arada öğrendim ki kendisi sosyologmuş. Yıkıldım haliyle. Ulan biz okuduk o kadar deliler gibi bu adamla aynı kefeye mi konulacağız? Vay kahpe kadar.


Neyse sabah şöyle gazeteleri karıştırırken yeni resmi yeni pozu yeni aşk dolu ya da aşık olmak ister gibi ifadesi gözüme çarptı, koymadan edemedim. Şu Sabah da ilginç gazete. Bir geri dönüş, yuvaya dönüş var gazeteye; parasından mıdır gücünden midir bilemedim ama bilirim ki Sabah coştu. Kendisinin patronu ile hem F.A. aracılığı hem de kendi aracılığım sebebiyle hukukum, gayet öğleden sonra odasında viski içmişliğim vardır. Yine bir uğradığımda alt kata geçip "haşmet bey merhaba büyük hayranınızım" diye elini sıkıp kıkırdamak istiyorum.

Of ki of yani Haşmet! Lütfen bana doğru gözlerini kısarak bakar mısın? Gözlerinin altındaki kırışıklıklar çıksın seni daha da olgun gösteriyor.

No comments: