Monday, September 1, 2008

1'i itibariyle "autumn leaves"

Yaz mevsiminin sonu ile yeni mevsimin başladığı gün hem hafta başı hem ayın başı 1'ine denk gelirse hep bir başlangıç duygusu olur insanda. Yeni hayat, yeni gün, yeni yaşam düzeni, yeni rejim listesi, yeni kitap listesi, yeni film listesi, yeni kıyafet listesi hatta yeni insan listesi.

Sonbahar değil de ilkbahardır benim mevsimim. Sonbaharı sevenlerden değil, ilkbahar coşkusunu hisseden melankoliklerdenim. Ama biraz poyraz esen bu sonbahar gününe Autumn Leaves gelsin, Miles Davis sanki her an sahnenin arkadasından çıkacakmış gibi çalsın. Şarkıya bayılmam ama mevsime uygun artık. Ayrıca çalan Miles Davis. Yıl 1948 diye biliyorum ama yalan da olabilir.

P.S. Ha bir de asıl balık ölçüm cetveli mevzusu var. Dün gazetede gördüm kestim buzdolabının üzerine koydum. Ayrıca ramazan da başladı bugün. Yani tüm meyhaneler, tüm balıklar bize kaldı.

No comments: