Tuesday, September 23, 2008

Sabah keyfi # 12

Öncelikle uyanmaya, hd televizyonun çarpıcı etkisinden kurtulmaya (televizyon sevmem ama hd başka bir şeymiş, gördüm dün gece), yediğim burger bar'ları silmeye çalışıyorum. Becerebilirsem önümüzdeki günlerde sakince bavul yapacağım ama şimdiden uzak gözüküyor.
Nereye kadar gidecek böyle..? Until the end of the world ?




Yıl 1991...

Seksenler boyunca gelen rock geleneğini kırarak 1991 yılında bambaşka bir albüm çıkartıyor U2. Achtung Baby. Kimileri bayılırken kimileri nefret ediyor, geleneksel rock müziğine ihanet ettiklerini düşünüyor. Ben kimi konularda sabit fikirli olduğum için nefret etmesem de pek sevmiyorum albümü. Sonra sonra yıllar sonra albümü daha çok dinleyip seviyorum. Fakat ne olursa olsun, kim ne derse desin (ki buna ben de dahilim), o gerzek renkli gözlükleri ile ortalıklarda dolaşıp kafasına saç ektiren Bono şarkı sözleriyle fark yaratabilen gerçek bir şair.

O yüzden Until The End Of The World olsun sabah keyfi ve çalarken giyinmeye gideyim.

Haven't seen you in quite a while.
I was down the hold, just passing time.
Last time we met was a low-lit room.
We were as close together as bride and groom
We ate the food, we drank the wine.
Everybody having a good time...except you.
You were talking about the end of the world.

I took the money, I spiked your drink.
You miss too much these days if you stop to think.
You led me on with those innocent eyes.
And you know I love the element of surprise.
In the garden I was playing the tart.
I kissed your lips and broke your heart.
You, you were acting like it was the end of the world.

In my dream I was drowning my sorrows.
But my sorrows they learned to swim.
Surrounding me, going down on me.
Spilling over the brim.
In waves of regret, waves of joy.
I reached out for the one I tried to destroy.
You, you said you'd wait until the end of the world.

No comments: