Tuesday, September 2, 2008

Eylül ayında coşan moda dergileri


Hani hissiyatımın yüksek olduğunu biliyordum da bu kadarını tahmin etmiyordum. Geçen gün 90lı yılların top modellerinin resmini koyduğumda Vanity Fair'in çekimlerinden haberdar değildim. Meğer Vanity Fair eylül sayısında eski top modellerin bugünkü hallerine yer vermiş.

15 yıl sonra "a league of their own" diye bir yazısı dizisi yapıp resimlerini Mario Testino'ya çektirmişler ve yine diyorum ki içlerinde en güzel Stephanie Seymour ve Christy Turlington. Naomi Campbell'in yüzü fazla gerilmiş, Claudia zaten hep aynı ifadesiz Alman hali ile duruyor, Cindy Crawford ise her daim katana. Naomi hariç hepsi çoluk çocuk sahibi hele Stephanie'nin üç tane var. Bir insan hala bu kadar güzel olabilir mi?
Bu arada derginin kapağında da hiç bu kadar domez olacağını tahmin etmediğim bir Carla Bruni var ki hiç ilgilenmiyorum.

P.S. Evet bu resimler de ramazan ayına hiç uygun değil. Fakat bence bu sayfaya çok uygun. Utanan kapatır, bakmaz.

No comments: