Friday, September 26, 2008

Cuma eğlencesi # 25

Gideceğimden, günlerce yazamayacağımdan bari cuma eğlencesini yazayım dedim. Arkamda izim kalsın...Tod's'un bir gecesi bir şeyi ve herkes NY'de. Kimdir nedir tanımam ama kızın elbisesi güzel, elbisesinin rengi güzel ki belki de en sevdiğim renklerden ve sanıyorum ayakkabıları Manolo Blahnik (klasik bir modeli var oradan tahmin ettim). Sadece elbisenin ve de renginin hatırına koydum yoksa adam da kız da pek tutunamaz hele hele çift olarak epey zor (şu çift olarak tutunma olayı o kadar zordur ki herkese her beraber olduğu ile nasip olmaz).
Anna Wintour ve André Leon Talley. Bunlar bir dönem kavgalılardı ama barış halindeler uzun süredir. Adam ağır ve her an iğnesini en derine batıracakmış gibi duran geylerdendir (asla péjoratif anlamda söylemiyorum. aman derim). Kendisi bir dönem Louis Vuitton kaşkol takıyordu 5 metre uzunluğunda, resimlerde boynunda sanki anaconda taşıyormuş gibi duruyordu: üzerinde kocaman LV harfleri olan, upuzun bir anaconda. Bence feci çirkin mankenlerden Anouk Lepère ve vah vah kıyafet hali. Ayakkabıları çok beğendim de o beyaz durumu nedir? Elbisenin göğüs dekoltesi çok güzel tamam ama gerisi, o beyazlık, o beyaz iğrenç külotlu çoraplar ve o saç filan. Çok da kötü pek de kötü. Belçikalı diyorum ve geçiyorum.
Eh güzel mankenlerden Anja Rubik. Elbisesi çantası ve de ayakkabıları çok güzel.

Aynı Tod's davetinden tanıdık bir yüz. Hem de vogue sayfasından. Tülin Şahin ve kocası. Bence elbisesi de çantası da çok güzel. Kendisi güzel mi tartışılır da mesleğine, kendisine saygısı takdir edilmelidir. Bu topraklar içerisinde kimse de kolay kolay onun gibi çalışamaz, disiplin gösteremez. Ya ağlarlar "beni çok çalıştırıyor bunlar" diye ya da "bana ne büyük reklamlar teklif ettiler de ben yaprak sarmayı özledim geri döndüm vatanıma" deyip yalanlar üretirler.

Hiç beğenmediğim aslen kumral olan ama sarışınlığın doğal durduğu kadın Gwyneth Paltrow. Kendisi Tod's 'un yeni yüzü olduğu haliyle de davette boy gösteriyor. Elbisesi güzel ama. Ancak ne ifadesiz yüzünü, ne olmayan oyunculuğunu, ne mıyık mıyık yogi anne halini, ne de mıyık mıyık rockçı kocasını beğenirim.
Elbiseyi beğendiğim için koydum. Bulursam gerçekten alacağım leopar elbise filan. O kadar beğeniyorum ama altına babet veya düz çizme giyeceğim.

No comments: