Friday, September 12, 2008

Cuma eğlencesi: new york fashion week, III

Bugün "kinda moody" olduğum için kısa keseceğim ve belki moody halim devam etmezse Premier League maçlarına bilet bulmaya çalışacağım (evet bu başka bir hikaye).
Lou Doillon. Leopar deseni seven bir insanım o yüzden de beğendim demeliyim mantosunu. Fakat kızın bu pespaye haline dayanamıyorum. Tamam, bobo chic bir insan kendisi anladık ama bu kadar da annesini (jane birkin) ve patti smith karışımı da olunmaz ki. Sıkıcı. Ama manto güzel. Leopar desen de beğeniyorum ayrıcana.
Kim nedir bilmiyoroum ama ceketini çok beğendim. Bu yıl deri ceketler moda. Özellikle de motorcu ceketleri. Tabii mümkünse moda olan şeyler illla herkese yakışacak herkeste güzel duracak diye düşünülmesin; tarzdır önemli olan moda değil. Kot özellikle de skinny jeans altına topuklu ayakkabı giyilmesini sevmiyorum (biliyorum herkes çok beğeniyor hatta en yakınlarım uyguluyor ama ben beğenmiyorum)
Eblek ifadeli ingiliz manken alemlerde. Kıyafeti ayakkabıları şapkası kolyesi ile falso. Kendisi ve şebelek bakışları ise zaten büyük falso. Geçiyorum.
W dergisinin partisi ve davetli editörler. Kızı geçtim çünkü pek bir kılıksız ama kadın kılığı içerisindeki çocuğun üstündekiler hiç fena değil. Özellikle de çantası. Ceket de güzel seviyorum siyah ceket.
Şu NYC ilginç yer. Yine bir moda haftası partilerinden kadın da jet-set simalarından. Kıyafeti saçı vs geçtim ancak elindeki hayvan ne cins ben anlamadım. Anlayan varsa söylesin. Vahşi hayvan kategorisinden anladım da cidden nedir onu çözemedim. Vaşak diyeceğim değil, sırtlan diyeceğim değil. Bilemedim sadece şaşırdım.
Anna Wintour. Klasik. İyi. Tamamdır geçiyorum.
Elbise de kız da güzel. Ama ne kızı ne de markayı bilmiyorum.

Marc Jacobs iyice coşmuş demek durumundayım. Beyaz gömlek siyah etek siyah sandalet ve siyah çanta ile şu anda ikimiz de aynı şeyleri giymiş haldeyiz. Bravo Marc'cığım fevkalade bir tarzın var.

Hadi biter gider sıkıldım yorgunum. Giderim.

1 comment:

Anonymous said...

2 numara foto
julia steigner
almandır

anna wintour a selam:)