Friday, February 6, 2009

Şubat ayında sızan günışığı




Şehirde denizin üzerinde şubat ayında bulutların arasından sızan günışığı var bugün, yarın kim bilir belki sonraki gün. Yüzü kararmayıp aydınlananlara kahvemi içeyim ben. Hem de Barcelona'da, hadi Roma da olur ama bizim şehir olsun anılarlarla dolu Barcelona olsun.

Gayet keyifli gayet de laubali olduğum hani delirten şımarıklığımın olduğu gündür bugün. Yani çoğunlukla ben gibi. Aydınlanma yaşıyorum. Değil mi ama M.?

Unutmadan Roy Ayers da çalsın "everybody loves the sunshine" diye. 1976 yılından ( rock-cee'ciğim yıllarca sana teşekkür etme fırsatı bulamadım ama sana, plaklarına, zevkine teşekkür ederim).

Bunun dışında hadi afiyet olsun. Aman dikkat et, midene oturmasın!

2 comments:

Anonymous said...

bahar aydınlanması? yeniçağ aydınlanması?? yoksa frankie aydınlanması?!!!
o zaman benden de sana oasis
"The Shock of the Lightning" gelsin...

anotherstar said...

sence hangisi? bence frankie aydinlanmasi :)
gelsinn gelsinnn! noel gallagher zaten begendigim insanlardan, bana soylemis olsun