Friday, February 27, 2009

Cuma sarhoşu

İşe filan gelmek istememe, daralma ruh hali yaşarken bir anda kıpır kıpır oldu her şey. Yine yüzümde gerzek bir tebessümle oturuyorum, sarhoş gibi ota boka gülüyorum ve yine it halime geri döndüm.

Soul müziğinin en büyük müzisyenlerinden, hayranı olduğum nadir insanlardan Stevie Wonder benim için Hotter than July albümünden sonra yani 1980'den sonra yoktur, ne albümünü alır dinlerim ne de bilmek isterim o kötü şarkıları. Tek bir istisna vardır o da part time lover.



Sabahtan beri bunu dinliyorum. Gerçekten cuma sarhoşuyum ben. Yüzümde nedeni anlaşılmaz bir tebessüm ile bakıyorum ekrana. Delirdim galiba. Akşam ne giysem?

P.S. insanlar en yakınlarını kimi zaman çok iyi tanırmış. kadim dostum sekvotka'nın, fantastik 4'lü'nün, magda'nın son günlerde yaptıkları komik ama doğru yorumlar bunu gösterdi. hele hele az önce sekvotka'nın telefonda söyledikleri gülmekten yerlere yatırdığı kadar "işte biliyor beni" diye de hissettirdi .tabii canım, tam benim tipim!

No comments: