Tuesday, February 17, 2009

Doktor tavsiyesi


İsmi havalı mı havalı kendisi gerzek mi gerzek yeni bir hastalığım var. fibromiyalji. Doktorum bende müthiş bir dirayet ve yılmama hali gördüğü için "şimdilik kimyasal bir ilaç vermiyorum. bence sen dediklerimizi yapınca bu işi bitireceksin" diyerek beni another state of mind 'a soktu. Bu state of mind 'da içki çok az var; hele hele rakı ve viski yok. Yani olmasa iyi olurmuş, arada bir içebilirmişim. İlla içeceksem kırmızı şarap. Allah'tan sevdiğim içkidir ama sanıyorum ben 2 ay toptan içmeyi bırakacağım. Belki arada bir, 1-2 kadeh, serin serin.


Şarabı zaten seven bir insanım. Mesela Bordeaux şarapları cidden lezizdir (öyle içine buz muz atılmaz, döverler adamı bunu yapınca fransa'da). Haut-Médoc olsun, Saint-Emilion olsun, Pauillac olsun, Sauternes olsun, olsun da Bordeaux olsun...


Pek sevgili Mr. MILOR Vedat Bordeaux - Galatasaray maçı sebebiyle haftasonu köşesinde Bordeaux lokantalarını yazmıştı. Beni bu güzergahta lokantalar bağlamaz, o futbolcular zaten Saint- Emilion içmez, içmesin de zaten ne gerek var, otursun kolasını içsin otel odasında yanında da hamburger siparişi versin.


Ama ben içeyim. Yenilgilerinin şerefine kadehimi doldurup doldurup kaldırayım. Hatta giden birisi olursa ona sipariş vereyim Saint-Emilion, Haut-Médoc siparişi vereyim.


No comments: