Tuesday, February 17, 2009

Lord derken...

"lords of dogtown", dir. catherine hardwicke, 2005
Kaç zaman önce tesadüfen seyretmiştim şimdi içim graffiti & kaykay diye yine kıpır kıpır olunca bulmaya çalışıyorum orijinal kopyasını (amazon'dan getirtmeden desek).
Dün akşam M.'ye anlatıyordum mini yemek esnasında. Nasıl içimin kıpır kıpır olduğunu, kaykay üzerindeki denemelerimi, onun elindeki dondurmalarla patenle uçuşunu, vs ...
m. - yalnız sen kaykaycı olsaydın çok havalı olurdun. kaykay yapan birkaç kızdan biri olurdun, kesin havandan geçilmezdi kesin feci küstah ve antipatik olurdun.
anotherstar - kesin!
Kaykaycı olsun, graffitici olsun, lordum olsun!
*
Konu ile alakasız ama sadece çok güldüğüm için:
kalabalık mekan, hararetle konuşan iki arkadaş:anlatan, gösteren, kızaran, heyecanlanan, utanan, kıpır kıpır ben; sabırla bakan ve bazen kızaran m. ve fantastik lafı :
" şu anda 12 yaşında olduğunun farkındasın değil mi?
Farkındayım lan, farkındayım! Ne oldu? Utandın mıııııı düdük?

2 comments:

Anonymous said...

yaşı kemale ermiş çocuk ruhlu bir insan... glamour tutkunu bir kamyoncu...
cidden bu renkli kişiliğin beni benden alıyor godiva:)

anotherstar said...

kemal de sensin kamyoncu da sensin!
gulerken aniran da, bir sey sorulunca "haaa" diyen de ben degilim diyecegim ama gokkusagi gibiyim, gokyuzunde bir yildizim, kayacagim yakinda sana :)
ahahahhahahah