Sunday, February 1, 2009

Never on sunday: "doğum günü kutlaması, Isaac Hayes & tişörtü"






Isaac Hayes
sevgim malum. Dinliyorum yazıyorum çiziyorum ve unutmuyorum. Ne kendisini ne de müziğini.
*
R.'ye kendi isteği doğrultusunda nisbeten sessiz ve mütevazi bir kutlama derken, derken, Fantastik 4'lü, kool şahsiyet sevdiğimiz insan K. derken, çanta derken, yeşil hırka derken, house kafe derken, kafamdaki helga tarzı örgü bant ve missoni elbise derken, yan derken, roxy derken, 3'ten sonra gelen müdavim "sen ben bizim çocuk" tayfası derken, frankie derken ... Boogie Boy'un peynirlerle ismimi tabağa yazmasından sonra karşılaştığım en şaşırtıcı hareketi Isaac Hayes tişörtü ile yapan insan derken, never on sunday deyip uyumak lazım. Kolay şaşırmam ağzım açık kaldı.

Joyeux Anniversaire R. ..!

No comments: