Sunday, February 8, 2009

Haklılık

Bazı gerçekler haklılığı gösterir, bazıları ise sadece gerçektir. Çirkin olabilir, sevimsiz ve keyifsiz olabilir, eğlenceli, coşkulu olabilir ama gerçektir işte bir haklılığı yoktur.
*
Bitim kadar sevmediğim Galatasaray dün beraber kalmış. Üzülmedim tabii, ne üzüleceğim? Bence gezegenden silinsinler ama sonra okudum ve öğrendim ki hakem büyük adilik yapmış. Maçtan gelip rakı masasına oturan kobracan t. hakeme söylenen tezahüratı söyleyince bayağı bir güldüm ama asıl neler olduğunu bugün de öğrendim, web sayfalarında okudum. Evet, o havalı basın bülteni de okudum. Bence haklılar, yalan değil şimdi. Ancak o basın bülteni epey kötü. Kim yazdıysa pek yazamamış. Yani elbette yazmış; maaşını aldığı veya gönül bağı olan kulübünü yüceltmiş ama gerçekleri söylemede oku sadece karşı tarafa geçirmiş. İşte oralarda insan okuduğunda sıkılıyor: olgun galatasaray, yüce galatasaray, vs vs ... Zaten haklısınız zaten haksızlığa uğrayan sizsiniz, ne gerek var buna? Yazık ki bunu tüm futbol kulüpleri yapıyor, "biz haklıyız biz iyiyiz biz her şeye hakimiz".

Dediğim gibi bitim kadar sevmem Galatasaray'ı. Ama haklılar. Ama ben sevmem orası ayrı.
Hadi Galatasaray eller havaya, never on sunday..."Selçuk buraya, ...."

No comments: