Thursday, February 19, 2009

Çekici unsur olarak damar


Geçen gece "damar" beğendiğimi söyledim bizimkilere. Detayları çekici bulan bir insan olduğum için boyunda bazı hareketler yapıldığında çıkan damar, bilekteki kasın hareket edildiğinde aldığı hal, göz çevresindeki bir çizik, bir yara vs benim ilgimi çeker. İlgi çekmenin ötesinde o insanı çekici bile kılıyor (insan derken karşı cinsi kastediyorum).


İt insan, pezevenk suratlı Totti'nin bu resimde görülen boynunda damarı kabarmış vaziyetteki hali günümü -diğer resimlerle beraber- mutlu kılandır. Boyun zaten muhteşem bir şey.
Kimseye açmadım ama galiba Totti diye label açacağım bu gidişle.

3 comments:

Anonymous said...

Totti da opti!
Totti da sokti!

ahahaha iğrenç bi insanımmmmmm
yayınlama lütfennnnnn bunu herkes bilmemeliiii
zaten sırf sapıkları beğeniyorum ben de öyleyim galiba ühühühüh

anotherstar said...

hahahahhha

gayet igrenc bir insansin magdaaaaa....aman hayranin bol :)))

Anonymous said...

ama gerçekten bu adam fena boynu daha da fena. ejderhaya benziyor herif.