Thursday, February 5, 2009

A derken Z demesi

A derken Z demesi.
A'dan bahsederken Z'yi anlatması.
A eksenli bir hayatı yaşarken "Z'yi göreceksin sen" diye diretmesi.
Meğer A ve Z kadar farklıymışız da ben farkında değilmişim. Meğer hayatlarımız, hayata bakışımız, algımız, hamurumuz tamamen farklıymış da ben görmemişim.

Doğru; hayatın kendisi sürdürülen yaşamlarda zorunlu değişiklikler yaptırtır ama A'dan Z'ye gelebilmek bambaşka şeydir. C, D, hatta M olur ama Z olması biraz zor. Bize göre, bizim yaşamlarımızda bazı şeyler o kadar basit değil, o kadar ucuz değil. Belki kimseninki değildir ama her şeyi biliyor gibi konuşmak, "sen giderken ben geliyordum" tavrı ile başkalarının geleceğine yönelik kehanetlerde bulunmak ... Bilmiyorum ama bence sıkıcı ve gereksiz ve klişe.
whatever...

Hayır, rüyamda görmedim, dert de etmedim.

2 comments:

Anonymous said...

daha çocuksun anotherstar!
büyüyeceksin, cam fanusundan çıkıp hayatın gerçeklerini göreceksin! hahaha:)))

Anonymous said...

Nasıl bir yolki dön dön bitmiyor ??!!! labirent olmasın :)