Friday, February 6, 2009

Cuma eğlencesi, 4

Burada bir nebze olsun daha rüzgarlı olsa da hava güzel, bahar gibi, havalı Asmalı Mescit mekanın buradaki şubesindeki gayet laubali yemekten sonra bari bu laubalilikle cuma eğlencesi yazayım dedim. Ki kaç zamandır cuma eğlencesi yazmıyorum.

Paris'teki müthiş mağaza Colette'in bir daveti ve karşımızdaki YazBükey 'in Yaz'ı, Yaz Kurhan. Tabii tasarımcı olmak, kıyafeti farklı taşımak başka bir şey ama ben pek beğenmedim üzerindekini. Bir de öyle pek ince değil sanki; bacakları filan o giydiğinin altına olmamış sanki ama bilmiyorum çünkü belki incedir de resmin bu açısından buradan öyle durmuyor ama kardeşi bayağı ince bir kız.

Colette demişken soldaki Colette'in sahibi yanındaki de Vogue'da filan görülen bir tasarımcı. Kız Colette'in sahibi, kreatif direktörü filan da o kıyafet bayağı kötü. Hiç yoruma bile gerek yok; kötü.

Aynı davet aynı adam ve Lou Doillon. Annesi Jane Birkin'e çekmiş inceliğine uygun neredeyse kıçına kadar çıkan elbisesi ve üzerindeki erkek ceketi ile (ki belki ysl 'in kadinlar için diktiği smokinlerden olabilir) poz vermiş kendisi. Yineliyorum, B. ve M. kesin haklılar: ben bu kadar ince ve uzun olsam, bacaklarım bu kadar güzel olsa yemin ediyorum böyle giyinip böyle çıkardım; ama hiç umut yok demek durumundayım.

Stella McCartney ve patronu Henri-François Pinault ile beraber kendi dükkanının açılışında. Adam Selma Hayek'in eski sevgilisi çocuğunun babası. Stella McCartney'in üzerindeki nadiren de olsa güzel bir şey.
Güzel mavi gömlek, güzel ama çok kısa bir beyaz etek, güzel takılar, çirkin saç modeli. Kız da güzel herhalde bilmiyorum bir şey uyandırmıyor bende ama uyandıranı vardır herhalde. Ama mavi/beyaz erkek gömleği seviyorum.
Güzel kadınlar farklı güzel kadınlar güzel kıyafetler...Hepsi beraber oynadıkları filmin galasındalar. Bence en güzel kıyafet de Jennifer Connelly'in üzerindeki; hem parlak hem yeşil, hem mini. Scarlet de brunette olmuş ama bence olmamış ama yine de hoş kız güzel kız sadece çicekli ingiliz bahçesi şeklindeki kıyafeti sıradan.The International filminin Berlin Film Festivali galası ve bizi gözleriyle bitirip giden Clive Owen ve de karısı. Kimse alınıp bozulmasın ama adam güzel kadın çirkin. Ama ne diyoruz bu duruma; bunların hepsi boş, bu kadın bu adamı kapmış yüzüğü takmış çocuğu yapmış (dilimde tüy bitti ama nedense konu dönüp dolaşıp bu konuya geldiği için yinelemek durumunda kalıyorum: evliliğe karşı bir insan değilim. karşı olduğum varoş zihniyetteki varoş insanlar ve çoğunlukla da varoş kadınlar ve varoş evlilikleri. yoksa hiç mi hiç itirazım yok. telli duvaklı evlenirim 40 gün 40 gece düğün yaparım- sadece nikah dairesinde imza atıp çıkmam- o yüzden saydıran varsa buyursun başlasın).

No comments: