Tuesday, December 2, 2008

Wish list # 15

All I want for Christmas is... Elbette ki kız değil, önündeki bir bardak süt de değil ama kafasındaki "taç". İstiyorum. Biliyorum ne kadar gel-gitli bir insan olduğumu. Bir gün tabanca şeklinde kolye isterken ertesi gün taç istiyorum. Yapacak bir şey yok galiba. Bir gün Bonnie & Clyde 'ın Bonnie'si olmak isterken ertesi gün Audrey Hepburn olmak istiyorum. Ya da bir nevi Dr. Jekylle bir de Mr. Hide - a la version femme.

p.s. kız da evlendiği müthiş zengin ingiliz kocasına rağmen rüküşlüğünde hiçbir şekilde kurtulamayan dünün allah'ın unuttuğu bir rus kasaba pazarında sebze satan kibritçi kızı, bugün evini baştan aşağı hermes ile döşeyen her daim masum ve bebek yüzlü manken natalia ... bir şey (ilgilenmediğim için ismini aklımda tutmuyorum). fakat kulaklar hafif kepçe mi?

No comments: