Friday, December 12, 2008

Hiç beklenmedik


Gerçekten de hiç beklemiyordum. Buraya koyduğum, zaten "ben sen bizim oğlanın" okuduğu bir yerde yazıp çizdiğimin anlamlı bir hediye olabileceğini tahmin etmiyordum. Ama demek ki oluyormuş, demek ki değer vermek takip etmek sadece büyük lafların şımarıklığı altında kalmak, bundan marifetmiş gibi bahsetmek değilmiş.

Nasıl güzel bir duygudur, anlatamam. Burada yazdım, keşke olsa dedim ve dün bu kadar anlamlı bir şekilde hiç beklenmedik bir zamanda gelen bu hediyeyi boynuma taktım. Gerçekten de hiç beklemiyordum. Doğru, söylemişti "sana küçük bir sürprizim var" diye. Varmış, haklıymış. Şu anda boynumda. Resimde gözüktüğü kadar eğlenceli bence. Belki zincirini değiştiririm ama çok eğlenceli çok komik çok manalı çok c'est l'intention qui compte. Teşekkür ederim. Kim bilir dün yeterince edememiş, coşkumu yeterince belli edememişimdir. biliyorsun tutuluyorum bazen ben," it " halim kilitliyor beni. işte o zamanlar öyle araba camından sarkıp "bırakayım mı? " dediğim gibi olmuyor, afallıyorum.

No comments: