Tuesday, December 2, 2008

Geçmiş pazar günü anısı


alemci vaziyette geçen cuma/cumartesi gecesi sonrası pazar günü, bana göre öğlen m. &b. 'ye göre sabah vaktinde namlı gurme karaköy, kendinden geçme, yedikçe yeme hali, kahkahalarla yerlere yuvarlanma hali, iphone'a yapışık hal (ki ben değilim o. yapışık olan b. benimki eskidi bile artık), yokuş tırmanış hali, tünel hali, galata hali, mini kafe oyuncak hali, gerzek sanatçı tayfası mensubu kızın leş hali vs... ama günün bombası karaköy'deki namlı gurme'dir. gitmek her gün gitmek, her pazar orada kahvaltı etmek istiyorum.
never on sunday...on tuesday

2 comments:

Anonymous said...

akşam gelirken namlı dan alışveriş mi yapsaydım?!

anotherstar said...

oooo bebisimmmm.... namli dan aliveris yaparsan raki icecegiz demek bu. bence icmeyelim :) durgun duralim ama aksama bir heyecan firtinasi sardi beni ahahhhaha