Thursday, December 25, 2008

Just fakin'

Herkes bir gün bir şekilde "mış gibi" yapar. Olmayanı olmuş gibi davranır.
Sevmiyorken seviyorum diyenler, severken sevmiyorum diyenler, istemiyorken istiyorum diyenler, isterken istemiyorum diyenler, onunken onun değilim diyenler, onun değilken onunum diyenler, dersi dinlemiyorken dinliyor görünenler, çalışmıyorken çalışıyor görünenler, olmamışken oldum diyenler...

Bütün sabahım mış gibi yaparak geçti. O kadar kolay ki! Tavsiye ederim. Herkese. Çok güzeldi. Yüzümde tebessüm ile (beni müthiş yansıtan ve bazı resimlerde bile gözüken yandan gülüşüm ile ). Müthiş inandırıcıyım. Benden ve benim sınıftaki halimden bıkan Mme. Ani "sen neden tiyatrocu olmuyorsun" demişti; haklıymış. Nasıl rol yapabiliyorum, ayrıca nasıl da başarılıyım?

P.S. bir ipucu: her kız numara yapar ve karşısındakinin ruhu bile duymaz.

No comments: