Wednesday, December 24, 2008

İyi ki...

Gecenin bir yarısı gördüğüm, tesadüfen bulduğum resimlerden sonra iyi ki internet ve dijital fotoğraf makinesi/cep telefonu gibi durumların ben (biz) gençken olmadığını düşündüm. Aman yarabbim. Olduğunu düşünemiyorum, düşünmek dahi istemiyorum. Büyük kabus olurdu. Gerçekten ucuz kurtardığımı düşünüyorum.

P.S. bulduğum resimleri ne yaptım? tabii ki save as deyip göndermem gereken insanlara gönderdim. bir nevi chuck bass gibiyim, kendisinin de hastasıyım.

P.S.(2) internetteki resimler demişken zaten geçen sene tesadüfen bir ev ve arka planda bir perde gördüm ki beni o anda çarpmıştı. perde. o gün bugündür gittikçe gittim, kaçtıkça kaçtım. düşündükçe hâlâ "ıyyyy" oluyorum.

2 comments:

Anonymous said...

ucu dantel kupürlü ama:))))

anotherstar said...

of evet hatirliyorum bak simdi. aman bosver de sabah gonderdiklerime ne diyorsun?? yemin ediyorum icimden sicak bir su akti ve kesin filmi de vardir. azimliyim bulacagimmm. ahahahhahhaa....iste yeni yil hediyem.