Thursday, December 18, 2008

dream on # 7




Fantastik bir gecenin sabahında İrlanda ne alaka denirse valla böyle uyandım. İrlanda aksanını duyarak, irlandalılarla beraber irlanda viskisi içerek, irlanda sokaklarında yürüyerek uyandım.
Bilen bilir, ki Magdalena veya R. çok iyi hatırlarlar bir dönem tutku ile bağlıydım İrlanda'ya. Kim bilir tekrar çıkıyordur ortaya. Her hayalet veya ruhun derininde kaynayan her can bir kez daha deniyor galiba ortalıklara çıkmayı. Tutku böyle bir şey olsa gerek. Tutku, tutku ile bağlanmak, tutku duymak.

Morrisey gibi Irish blood english heart derdim ama hayır, sonuna kadar İrlanda....

3 comments:

Anonymous said...

ya gülüm biliyoruz tabi irlanda aşkını, hatırlıyoruz, unutmayız böyle şeyleri.
irlanda fotoğraflı zarf hazırlayıp mektup bilem yollamıştın bana, unutur muyum hiç?
yeşil vadi'nin güzeli! tosun paşasının güzeli heueheueh

anotherstar said...

hahahah!
how green was my valley bebisimm ama senin de en az benim kadar kiro soylemli oldugunu soylemek durumundayim...

anotherstar aka tony soprano

Anonymous said...

eheueh ilk sen değilsin bunu söyleyen inan.
kıroyum ama param da yok ulan?? içine ettiğimin dünyası, duy beni.