Saturday, December 13, 2008

İyi mi kötü mü? Yoksa sadece güzel mi?


Steve Buscemi'yi oldum olası severim, beğenirim.
Sienna Miller'ı oldum olası sevmem, beğenmem.
Adam ne kadar yetenekliyse kız bir o kadar yeteneksiz.
Bundan 3-4 yıl önce Sienna Miller daha bugünkü gibi yeteneksiz ama wannabe bir ikon haline gelmeden, Jude Law ile ilk beraber olduğu zamanlarda bir ingiliz dergisinde "jude law ile olan beraberliği ve fiziği mi kapıları açıyor ?" cümleleri altında eleştirildiğini okumuştum.
Güzel ama güzel olduğu kadar yeteneksiz bir aktris. Hani Alfie 'de veya Edie'de başrolde olsa da özel bir çaba sarfetmesine gerek yoktu çünkü canlandırdığı party girl tiplemesi kendi hayatına uzak karakterler değildi, kim bilir kendisini oynuyordu belki de. Ancak tesadüfen seyrettiğim Interview filmindeki halini görünce ne kadar kötü bir aktris olduğuna dair kanaatim iyice sağlamlaştı. Aman Allahım. Interview denilen film zaten kötü (ki steve buscemi'ye saygım büyük) filmdeki Sienna Miller ondan da kötü. Bu kadar sıkıcı bir oyunculuk bu kadar gereksiz bir oyunculuk gerçekten uzun zamandır görmemiştim. Film de kötü. Sorry Steve. Sorry Frankie.

No comments: