Tuesday, December 16, 2008

Mancurian futbolcular başkente çıktı

En sevdiğim (!) futbolcular listesindeki en sevdiğim isimler ayı Rooney ile varoş Ronaldo kulupleri ile beraber Londra'daki bir barda erken noel kutlamaları yapmışlar. Movida isimli kulüp çıkışı bu halde gazetecilere yakalanmışlar. Diğer futbolcuların da fantastik resimleri var ama o kadarı ile ilgilenmedim artık. Bu resimde çok belli olmasa da bayağı kayık vaziyetteler. Bilmiyorum herhalde izinliler ki böyle dağılabilmişler yoksa Sir Ferguson atar kafalarına kramponu.

Nerede eski günler, eski zamanlar... Eric the King nerede bu iki gerzek nerede?

P.S. çok sevdiğim bir diğer takım olan galatasaray bu hafta beşiktaş ile oynuyor değil mi? oh yeah! çok da güzel pek de güzel, pazar günü özel hazırlık yapmak istiyorum yerlerde sürünüşlerini seyretmek ve buna kadehimi kaldırmak istiyorum her gol geldiğinde. tamamdır ben bir organizasyona girişeyim.

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
anotherstar said...

ulan magdalena! hem yaziyorsun hem de yayinlama diyorsun!!!! neden korktun mu cicim???

nah yenersiniz besiktas'i

Anonymous said...

aha yayınla o zaman mına koduumun, ne korkucam lan?
kimden korkmuşuz?

anotherstar said...

magdalena! sabah sabah yorumunla beni benden aldin...pazar gecesini bekliyorum heyecanlaaaaaaaa...o gece seni telefonla bitirmezsem serefsizimmmm