Wednesday, February 13, 2008

Yetişkinlerin komik davranış biçimleri


Güzel insan Gisele'in dil çıkartan resmi üzerine ben de duygularımı dile getireyim. Sebepsiz bir şekilde bayılıyorum dil çıkartmaya. Saçma, komik, neyse ne, kime ne? Umrumda mı? Değil. En sevdiğim şey ise bir yerde yemek yerken yanımdakilere dilimi çıkartmak. Çocukça olduğunu biliyorum sadece hoşuma gidiyor. Bazen farkına varmadan o kadar abuk subuk yerlerde o kadar abuk subuk insana yapıyorum ki ben bile şaşıyorum. Ancak cümle alemin bildiği üzere ben şımarık bir insanım.Seviyorum dil çıkartmayı.

P.S. Yukardaki malum Rolling Stones simgesi olan dil. Ancak bu her zamaki kırmızı yerine dikenli olandan. İşin doğrusu bazen çok fena acıtabilen bir dile sahip olduğum için bunu uygun gördüm kendime. Çok nadirdir acıtan sözlerin ağzımdan çıkması ama olduğu zaman olur; ya çok fena tepem atmıştır, ya canım yanmıştır, ya da inandığım şey fos çıkmıştır.

No comments: