Wednesday, February 27, 2008

...

Aslında başlık bu kadar ifadesiz değildi ama bütün bugüne ait coşkum, bahar heyecanım nedense gitti, maç heyecanım da söndü sanki. Oysa ne heyecanlı olurdum (ayrıca sabahtan beri kıpır kıpırdım), heyecanla beklerdim, seyretme organizasyonu yapardım. Bir anda duruldum. Neden acaba bir anda bu kadar yükselip bir anda çöküyorum. Gerçi boşa sorulmuş bir soru çünkü kendimi bildim bileli böyle, değişmedim, değişmiyor.

whatever...

Güzel insan Kate Moss, çirkin ve ağır narkotik eski sevgilisinin maçını seyretmeye gitmiş, elbette resimleri çekilmiş bize de gün ortası güzelliği olmuş. Çünkü sıkıldım!

2 comments:

Anonymous said...

yükselenin ikizler de o yüzden:)))

Anonymous said...

saat 22:10 itibarı ile anlamış bulunuyoruz neden maç heyecanın da söndüğünü...hissikablelvuku olmuş bebeğiiiimmm hahahaahah:))))