Sunday, February 17, 2008

Şehirde kar var


Dünden beri...Çok güzel. Kar çok severim ben. Garip bir şekilde soğuk da çok seviyorum ama en çok nisan-mayıs-haziranı seviyorum. Yarın tatilmiş; sanki ilkokulda Yeşilköy'de okulların tatil olmasını beklediğim günler gibi oldu. Nasıl da güzel olurdu, sitede kartopu oynardık, bütün Çiroz kar kaplı ve tüm çocuklar sokakta olurdu. En komiği ise bu kadarlık bir karda bile sanki dağdaymışcasına kürklü çizmeleri ile sokağa çıkanlar olurdu (yıl 1985-86. courchevel tarzı çizmelerin bu topraklarda o kadar yaygın olmadığı yıllar).

North Face derim ben bu havaların sıcak tutan mont markası olarak.

Neyse kar seviyorum, her yerin bembeyaz kaplı olmasını da seviyorum. Üşümediğim, elektriklerin kesilmediği, manasız bir sürü tersliğin olmadığı sürece...

Karlı ve soğuk bir gün bugün. Hem de pazar. Never on snowy sunday.

No comments: