Friday, February 8, 2008

Cuma eğlencesi 10

Cumaları gelince bir heyecan bir kıpır kıpır durum bende. Ne o blog'da ona buna sallıyoruz. Geçenlerde bir arkadaşım "iyice moda yazar oldun" sonrasında da K. "çok fazla moda yazıyorsun" dediğinde iyice bir şaşırdım. O kadar yazmışım W.B. Yeats, Bloody Sunday filan ama nedense olay modaya geliyor. Gelsin ya! Fani dünya bu dünya, bugün varım yarın yokum. Elimdekilerin kıymetini biliyorum, gereken değeri neyse onu gösteriyorum.
Kısa kesiyorum cuma günü hafifliğine uymayan komplike lafları ve cuma eğlencesi diyorum.

Sevdiğimiz beğendiğimiz insan Madonna kızı ile beraber Gucci sponsorluğunda bir yardım gecesi düzenlemiş ve elbette herkesler de katılmış. Üzerindeki güzel gri elbise elbette Gucci imzalı. Keza kızınınki de öyle. Bu arada birbirlerine nasıl benziyorlar. Tek fark ten rengi. Kız biraz siyah (gerçekten bilen bilir, başıma gelmesinden korktuğumdur). Aynı geceden beğenmediğim bir insan. Gerçi Drew Barrymore'u beğenirim de Jennifer Lopez ve hamile hiç olmamış. Gerçekten bir yarım dünya olmuş. Hani bazı insanlara yakışır denir hamilelik ama kusura bakmasın kendisine yakışmamış. Bir de o kadar paraya, o kadar diyetisyene, personal trainer'a, lükse hala yarım dünya oluyorsa çüş diyorum. Ben bile hamile olsam epey bir şişerim ama bu kadar yarım dünya olmam valla. Her sezon bir manken bütün kontratları imzalıyor, tüm defilelerde boy gösteriyor. Bu da bu yılki. Resimde soldaki-bence çirkin-Agnes bir şey, ingilizlerin bu yılki moda gururu. Vogue'un kapağında, Burberry reklamlarında vs her tarafta. Bu yüzlerin ömürleri 1 yıl oluyor. O kadar çok kullanılıp, ortalıklarda gözüküyorlar ki bir yerden sonra insanlar da markalar da sıkılıyor. Ama mafya kılıklı ayakkabıları çok güzel hatta bende de var aynısından (gerçi r. gördüğünde hiç beğenmedi ama ben çok beğeniyorum).
Kim bilmiyorum ama sadece elbiseyi çok beğendim. Hele göğüs kısmı, tamamdır, hele hele kendi üzerimde düşünüyorum, gerçekten tamamdır. J. Mendel imzalı. Yoktur buralarda bu marka zaten, o yüzden çok üzülmeyeyim. Ama akşam dışarı çıkacağım, önü böyle açık olan bir şey giyeyim.
Gerçekten de bedroom eyes Carine Roitfeld artık bedroom eyes değil ve hatta 50'sinden sonra azgın bir vaziyette gayet sarışın. Yanındaki de dünün Woody Allen tipli bugünün gelişkin vücudu ile salınan bence gayet sıradan bir tasarımcı olan Marc Jacobs. Saçları da garip bir siyah, fazla parlıyor, koyu lacivert gibi. Sıkılıyorum eşcinsellerin bu kadar bakımlı, poz halinden (hoş kadınlarınkinden de sıkılıyorum).
İşte kötü ve ötesi. Nasıl güzel bir kız bu kadar çirkin olabilir. Nelly Furtado. Neden sarı renk saç neden o kıyafet, neden o gri? Bu da Gucci imzalı elbette, gece Gucci'nin gecesi herhalde bedava verdiler. Ünlü olunca zengin olduğun gibi kılık kıyafete de para vermiyorsun, o kadar şuursuz bir düzen hakim, her şey bedavaya geliyor, hediye ediliyor filan.

Ve beğendiğim manken ile bitireyim. Pardon "top model" denmişti kendisi için, yanlış olmasın. Hana Soukupova. Kıyafeti gayet güzel, bu sefer ayakkabıları da güzel ama bence daha bir sarışın olmalı bu kız. Nedense kendisini sarışın görüyorum ben, daha alımlı, daha dikkat çekici. Şu diz kapakları kıskançlığıma kıskançlık katıyor demek zorundayım. Nasıl bir şey o diz kapakları ya? Valla ameliyat olacağım bu gidişle. Bu arada yeni öğrendim ki benim yıllar öncesinde çok beğendiğim bir Gucci reklamındaki kız bu kızmış. Ya işte böyle, işyerinde quality time geçirmek bunları öğrenmekle oluyor. Bulursam onu da koyayım şuraya. İsmim zaten sapığa çıkmış, o resmi de koyarsam iyice sağlamlaştırmış olurum.

Bugün cuma, elbette erken çıkış zamanı. Kimse yok zaten.

1 comment:

Anonymous said...

j.Mendel elbiseye bayildim yakasina ayrica bayildimm...