Monday, February 4, 2008

Sabah sabah nostaljik romantizm

Ben görmemiştim de dünkü Sabah gazetesi'nde çıkmış F.A.'nın bu eski resmi. Şimdilerde dizi vs gibi durumlarla 68 kuşağı romantizmi yaşanıyor türk toplumunda. Ancak bu resimdeki durum pek romantik değil çünkü resimde beraber poz verdiği arkadaşı F.A.'nın yanında vuruluyor. Yani 68'in öyle çok romantik de olmayan bir yüzü var ama sarı Lacoste tişörtü ile ortalıklarda salınan Ertuğrul Özkök'e göre "kaybeden romantizm" olmuş (ben diyeceğim şu yaşımla "sen neredeydin ki o zaman" diye de demiyorum bir şey).

Dediğim gibi ben görmemiştim bu makaleyi, akşam yıllar sonra beraber maç seyrederken gösterdi. Sonra da söylendi: "ne kadar uzun bir şey yazmıştım kesmiş salaklar hiçbir şey anlaşılmıyor dediklerimden" diye. Bir de "vay be amma gençmişiz" diye eklemeyi ihmal etmedi (kendisi soldaki oluyor).

Akabinde maça geri döndük, ben Ayhan'nın asil boys band saç modeli ve Servet ile dalga geçtim, o da yeni Şilili adama söylendi. Geçti gitti, öyle pek zevkli değildi.

No comments: