Friday, February 22, 2008

İşte taraftar!

Ne güzel gelmişim bahar havası içerisinde birazdan cuma eğlencesini yazacağım ama tutamadım kendimi bu manasız insanın yazısnı okuyunca.
Ya istemiyorum ben onun gibi sarı lacivert taraftar, onun gibi haysiyetsiz zevzek insan. Bir yürü git ya! O öğrendiğin bilgiler de, Adidas veya Nike top ile kafanda patlasın Damat Music Company'i yıllarca damadına yediren, kendisi holding patronun çantasını taşıyan çiğ sarı Lacoste'lu şahsiyetsiz. Nasıl da sinirlenmişim sabah sabah. Neyse bıraktım, zaten hakkımdaki yeni dedikoduları, geleceğinde neler olacağını duydum, heyecanla gerçekleşmesini bekliyorum.

Bu arada elbette F.A. çok üzgün. Dün konuşmamıştık-valla kimseyi aramadım, hissettim üzüntülerini- sabah konuştuk ilk cümlesi "kızım çok üzgünüm" oldu. Ne desem bilemedim. Bu arada kimse inanmıyor üzüldüğüme. Normalde çok ama çok sevinirim yenilmelerine, yenilmelerini dilerim her daim ama böylesini bir skoru beklemiyordum. Fazla ağır geldi. Ona üzüldüm, yoksa yenilmelerine değil elbette. Kına yakarsın demişlerdi, yakarım valla bekliyorum, saç rengime de uygun. Dur elime mi yaksam köylü kızlar gibi.

1 comment:

Anonymous said...

yok yok, daha münasip yerler var onun için...