Thursday, February 14, 2008

İki insan, bir çift

w magazine, july 2005, angelina jolie&brad pitt


Koymadan edemedim şu resimleri. Birincisi çoluk çocuk bahçedeki plastik havuzda, ikincisi de herhalde angelina şeker komasında hali. Çok iyi anlıyorum kendisini çünkü aynen böyle bayılıyor insan, tutmazsa birisi kafasını vurması işten değil. Burada giydiği pembe, fuşya elbise narciso rodriguez diğeri ise yves saint laurent imzalı.

2005 haziranında çekilip yayınlanmış bu resimler. Kısa ama aslında uzun bir süre düşününce. Ne, neydi, nasıldı, neredeydi? Temanın ismi de "domestic bliss". Kolay şey değil domestic bliss'i yakalamak. İstemem ben öylesine şeyler, öylesine devam etmeler, öylesine hayatlar, öylesine ilişkiler, öylesine kabul etmeler, öylesine evet demeler, öylesine telaffuz etmeler . Öylesine olacaksa olmasın. Kimi tanıyanlar, kimi vakit, söz, hissiyat paylaşılanlar mükemmelliyetçi diyorlar bana, benim için. Belki doğru belki değil (bence değil). Sadece öylesine yaşamların, yetinmelerin insanı değilim.

No comments: