Sunday, February 24, 2008

Ses kısıklığı, la suite

Evet devam ediyor, hatta daha da kötü. Konuşurken gitgide kesiliyor, sonra duyulmaz hale geliyor. Ne olduğunu gerçekten anlayabilmiş değilim. Galiba bir de dışarda, yoğun sigara dumanın olduğu yerde olmak da ayrıca kötü yapıyor. İşaret dili ve yazarak derdimi anlatabiliyorum. Feci bir şey. Ne kadar zormuş konuşamamak, ifade edememek kendini.
Bitsin artık. Ne yapacağımı da bilemiyorum ki...Yarın acile mi gitsem acaba???

P.S. bununla beraber önce if!, sonra fantastik 4'lü ve +'lar olarak kalabalık yemek, yemekte herkesin benimle lig yenilgi sebebiyle dalga geçmesi (gerçekten bu konuda insanlarda bir duygu oluşturmuşum.herkeste bir heyecan, bir dalga hali oluştu ki...), pi cafe diye yerde doğum günü yemeği, sesin iyice yok olması ama yan'a gidip m.,r., k, ile buluşma
ve...black, can't stop, 7 dakikalık keep me hangin' on-rod stewart, vs vs vs

P.S.(2) neden jameson resmi? büyüklerimi (k.) ve viski seven dostlarımı dinledim sesimin kısıklığı için 2 shot jameson içtim. viski sever de olsam içemediğim için ilginç deneyimdi. ancak sonrasında daha iyiydi, itiraf etmeliyim. sadece sonra eve dönmek gerekebilirdi, işte onu yapmadım. ama güzeldi, galiba sevip de içebilme hadisem gerçekleşecek bu gidişle. jameson ayrıca yeşil vadinin suyu.

1 comment:

Anonymous said...

bu hafta arası 1 şişe alıp geliyorum ve nokta koyuyoruz artık senin bu viski sever&içemez durumuna...