Thursday, November 13, 2008

Sokak



Şişli'de açılmış ama nerede bilmiyorum ama hemen gitmek istiyorum, tanışmak evimin bir duvarına"gelin graffiti/stencil yapın" demek istiyorum, belki kitap belki plak bulurum, mutlu olurum, mutlu ederim, happy together baby...oh baby...


Donut Graffiti Store...

Take me ... take me to the store...
p.s. biz kızlar için bu tip "özel" dükkanlarda şöyle komik bir durum oluyor; dükkan sahipleri veya dükkan müdavimleri genelde erkek olduğu için kızların böyle daha alternatif , daha özellikli ürünler satan dükkanlara gidebileceği gibi bir de üstüne üstlük bu konularda bilgili olabileceklerine hiç ihtimal vermiyorlar. haliyle de ortaya fantastik konulu diyaloglar çıkıyor.
çok havalı alternatif karşı cins - bizde sadece plak var, cd satmıyoruz ancak pikabı olanlara hitap ediyoruz.
anotherstar - yani?
çok havalı alternatif karşı cins - yani cd yok gördüğünüz gibi eğer evde minik müzik setiniz varsa ...
anotherstar - &#!$* (= ben seni minik müzik seti yapıcam ama neyse) koçum, eski bir caz albümü arıyorum, 1964 yılı argo'dan çıkmış early in the morning arıyorum var mı?
çok havalı alternatif karşı cins- eee...aaa...yok galiba, kim dediniz...:(:(:(
ve tabii böyle gelişen diyaloglardan sonra çocuğumuz hayran oluyor telefonla aramalar e-mail göndermeler vs ama ne gerek var böyle şeylere. baştan medeni ol medeni davranılsın. gerçekten bazen o kadar gülüyorum ki bu karşı cinsin sonradan sönen hareketlerine.

No comments: