Friday, November 28, 2008

Cuma eğlencesi # 29

Bugün biraz erken yazıyorum kim bilir belki öğleden sonra kaçarım giderim. Hava soğuk ama güneşli yani güzel, akşam rakı-balığa davetliyim (yarın akşam da bende maç organizasyonu rakı-kebap derken mideme reflüme şekerime ne kadar dikkat ettiğimi şu satırları yazdığımda daha iyi görüyorum. bravo diyorum irademe, şuuruma), belki belki...

Sevmediğim beğenmediğim ayrıca yeteneksiz bulduğum kadının annesi. Yani Gwyneth Paltrow'un oyuncu annesi. Bence annesi oyunculukta kızından daha yetenekli. Kızın o oscar kazanması da elbette anne-babası sayesinde oldu (kimse beni ikna edemez o gerzek rol ile müthiş yeteneğinin olduğuna); büyük hollywood prodüktörü baba, eskilerin yıldızı anne, kıza da verdiler işte. Sevmiyorum.
Daha geçen gün kendisini taş gibi bulduğumu söylemiştim ama şu kıyafet nedir yahu?Of ki of. İnsan bir aynada bakar kendisine, kıçım çıkmış üst bacaklarım dana gibi kalın, değil poz vermeye aşağıdaki bakkala gitmeyeyim böyle diye kendine söyler. Söyler de ego malum yüksek oluyor celebriti tayfasında. Ama haklılar yahu. Benimki şu halime şu kadar yüksek iken bütün dünya ayaklarının altında sana hayran iken kim bilir nasıl oluyordur? Hmm iyi ki bir superstar, mega star olmamış, anotherstar halimle kalmışım.
Kız rus, parti Vogue Russia gecesinden, elbise-tahminimce Roberto Cavalli. Şöyle hatırlıyorum, 2007 yılının ilk günlerinde benim için beğenip mail kutuma göndermişti bir arkadaşım elbisenin resmini. Hatta buraya da koymuştum "the lure of the dress" diye ama onun püskülleri vs vardı. Bunda yok çok şahane olmuş. Fakat o çirkin yeşil çizmeler... Oy ki oy!
Sağdaki yani kafasına taç takmış Camilla Al-Fayed. Babası Harrods'ın sahibi, ağabeyi Diana'nın beraber öldüğü sevgilisi Dodi kendisi de ingiliz vatandaşı jet-setter. Babası Muhammed pek yakışıklı bir adam değil ama demek ki anne güzel ki kız böyle hoş bir şey çıkmış. Elbiseyi filan göremiyorum ama kafasındaki tacı istiyorum. Hoş tacın taşları gerçekse ki gerçektir o paraya şu blogspot satın alınır ama neyse. Düşmüş ve artık fakir bir rus prensesi olarak istiyorum, ne yapayım ki?

Tanımam etmem ama amerikalı bir oyuncu anladığım kadarıyla. Galiba da vampir rolü canlandırıyor. Yani vampirlik durumu var anladığım kadarıyla. Biraz genç, biraz salaş ama tutunur, eve vampir olarak alınır hatta beyaz çok ince deriye sahip boyun uzatılır ve ...

My dear Magdelanacığım daha "glamour" yapacaktım ama top modeller yok bu hafta davetler kısıtlı eldeki malzeme bu kadar. Kim bilir belki haftaya...

1 comment:

Anonymous said...

:) huşu içinde gülümsüyorum...

ama birden iki gün üstüste öküzler gibi yiyip içtiğini hatırlıyorum ve sana öfkeleniyorum!!!
artık seni şöyle efendi, ağır, sağlığına dikkat etmen için seni kollayacak güzel bi adamla evlendirmenin zamanı geldi!