Thursday, November 27, 2008

Ezik

Bilen bilir uyurken garip şekillere girenlerdenim. Cenin pozisyonundan dağınık yatak pozisyonuna geçenlerden, elim yüzümün altında sıkıştırım sabah ağrı ile uyananlardanım. Yine bilen bilir yıllarca el bileğimi sargılı gezmişimdir çünkü hem gerçekten yer etmiştir ters bir harekette çok acır hem de müzik dersinden kaçmak ve blok flüt denilen şeyi çalmamak için geliştirdiğim bir taktikti (işe yaradı mı? yaradı. 3 yıl boyunca bir kez olsun flüt çalmadım).
*
Dün gece ne yaptım nasıl yaptım bilmiyorum ama sol elimi öyle bir ezmişim ki ağrıdan elimi hareket ettiremiyorum resmen ( ha bu arada bir el nasıl böyle ezilir hiç fikrim yok. kaç ton çekiyorum ki elimi bu hale getirdim? ya da gece ne oldu da ben hatırlamıyorum).
Sonuç itibariyle elim acıyor, parmaklarımı harekette zorlanıyorum. İzin alıp eve mi gitsem? SP'de her hafta müzik hocasına dediğim gibi "hocam, elimi ezmişim, kullanamıyorum" mı desem? Ya ne kadar eğleniyordum, eğleniyorduk... Off, elim acıyor.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.hurriyet.com.tr/genc/trendy/10452565.asp?gid=175