Thursday, November 20, 2008

Cevap

Soruların cevabı kimi zaman evet kimi zaman hayırdır. Ama kimi zaman da her şey bu kadar siyah-beyaz keskinliğinde değil daha rahat daha à la légère bir haldedir, öyle gelişir. O yüzden de peut-être de bir cevap olarak kabul edilebilir.

* -yarın gelecek misin?
-peut-être

- akşam gezip tozduktan sonra bana döner misin?
- peut-être. ararım ben seni. olmazsa anahtarım var girerim içeri.

- yemeğe çıkar mıyız?
- bilmem, peut-être. nereye?

muhtelif sorular, muhtelif cevaplar muhtelif "belki"ler ...

Bu arada yukarıdaki aslında bir kolye, markası da rock n' rose. Güzelmiş, rock n' roll, guns n' roses, axl rose, rose günleri , rose zamanları, rose bahçeleri

2 comments:

Anonymous said...

rock n' rose hakkında detaylı bilgi istiyorum, nedir? nerde satılır? çok beğendim kolyeleri, almak istiyorum...

anotherstar said...

bebisim internetten satiliyor. bence alalim hepimiz birer tane takariz... alamadigimiz soho/london tisörtleri gibi