Friday, November 7, 2008

Cuma eğlencesi # 27: ortaya karışık

İhmale uğrayan bir post bu cuma eğlencesi. Hoş bugün de öyle aman aman bir durum yok ama maksat cuma eğlencesi devam etsin. Üzerimde The Clash tişörtüm ve elimde lacivert ojelerimle (oje ya. hey yarabbim erkek kısmı yazmak istediğinde ne kadar komik olabiliyor).

Yukardaki şu muhteşem bedene saran lateks lacivert tayt giymiş şahsiyet ırak asıllı ingiliz mimar Zaha Hadid. Bir nevi süperstar entellektüel tasarım dünyası için. Kimse kusura bakmasın ama çirkin bir kadın. Öyle çirkin karizmatik filan da değil gayet görüldüğü gibi. Ha bir de bu görüntüye şu kıyafetleri giymiş olması kendine güvenin tavan yapması olarak da algılanabilir tabii. Unutmadan Kartal Sanayi Bölgesi kendisine emanet. Bekleniyor yıllardır.
Kate Hudson. Çok beğeniyorum nedense. Öyle çok özellikli güzellerden değil belki ama barışık hali var kendisiyle. Kendisiyle mutlu kendisini cidden seven kadınları seviyorum. Gerginliği yok kavgası yok rahat rahat yaşayıp gidiyor. Tarzı güzel şapkası ayrı güzel.
Kim olduğunu bilmiyorum ama yer NYC. Kızın elbisesi sade, saten ve güzel. Kafasına taktığı yaprak Sezar tacı o kadar büyük olmasa daha bir güzel olacak ve tam bana göre olacak (biliyorum m. nefret ediyor hatta resimde görünce de hiç beğenmedi ama ben çok seviyorum saçıma çicek kopartıp veya böyle taç takmayı).
Hana Soukupova. Elbisesi sıradan kendisi güzel. Ama o kadar işte.

Erin Wasson. Bence kendisi gibi top model olan Hana Soukupova'ya basar. Onun kadar bebek yüzlü, sarışın iyi kız görüntüsünde değil belki diz kapakları da o kadar güzel olmayabilir ama kesinlikle kendisine ait bir tarzı olan gayet taş gibi bir insan kendisi.

Gönül ister ki şuraya sevdiğimi beğendiğimiz karşı cinsleri de koyalım ama nedense poz verenler onlar olmuyor, hep kadınlar. Ayrıca her taraf kadın dolu. Bütün kafeler, lokantalar, barlar kadın grupları ile dolu. Yani çok sıkıcı. Hem de çok.

whatever... Bugün bitti, yarın geldi ve sonra pazar... Ooooo pazar heyecanlıyız saat 19'da ne olursa olsun, geçen geceki gibi korkudan uyumayacağım. Ho ho ho ! (evet lig heyecanım biraz olsun yerine geldi)

No comments: