Wednesday, November 26, 2008

Müzik derken, sevişme derken...

Günlerdir türk varoş celebriti dünyası hangi müzik eşliğinde seviştiğini konuşuyor, orada burada beyan ediyor. Yok Orson Welles şarkıları (ki bundan kalın erkek sesinden hoşlanıldığını tahmin ediyoruz), yok 50 cent, yok ritmik şarkılar filan derken gerçekten bu konu beni benden aldı. Şimdi öncelikle bize ne? Elin çaptan düşmüş veya 2. sınıf oyuncusu/şarkıcısı ne ile sevişirse sevişsin, açıkcası pek ilgilenmiyorum. Bunun bir konu veya başlık teşkil etmesine de anlam dahi veremiyorum.
Ancak bu kadar ortalıklarda okuduktan gördükten sonra şunu sormak istiyorum: bu kadar teşkilatlanma neden? yani sevişirken illa müzik mi lazım? illa her şey romantik, büyülü, gecenin karanlığında mumlar eşliğinde "alice harikalar diyarı" gibi mi olmalı?
Nedir bu aynı esnada müzik dinleme arzusu, anlamadım ki? Demek ki ben bir şeyleri eksik veya yanlış yapıyorum.
Gerçekten biri de dese ki "sesi bastırmak için müzik açıyorum"yemin ediyorum anlayacağım ama bu romantik müzikler, yerlere gül yaprakları vs nedir Allah için? Ya gerçekten mümkünse sevişmeyelim bu şartlarda ...

1 comment:

Anonymous said...

koparttın beni gene.
ayneeen katılıyorum.
...ama öküzüz sanki biraz.