Thursday, January 15, 2009

Sabah keyfi: tatli eksi



Kendisini neredeyse 6-7 ay önce kuaförde kafamda bin ton malzeme varken fon çalan garip bir müzik kanalında keşfetmiş, ismini cismini yakalayana kadar garip hareketlerde bulunmuş melodisini unutmamış ama diğer müşterilerin manasız bakışlarına maruz kalmıştım (yani?) Bu kadar çabaya bir şey olmadı, albümü zaten gelmemiş, ben de müzik indirmediğim için öyle bakakaldım ama "nothning sweet about me" dönüp durdu beynimde. Şimdilerde bol bol çalınıyor ben de dinliyorum yakalayınca.

Güzel şarkı, müzikal ve sosyolojik olarak incelerdim ama vaktim yok zaten uyanamadım gideceğim işime. Ama kız tamamdır, sesi tamamdır, müzik olarak da tutunur hem de kendisi yazıp ediyormuş, olur yani 20sinde filan. Kendisi 16-17 yaşlarında bir şey.

Gabriella Cilmi-sweet about me-

Sabah şarkısı, kimi zaman kimi durumlarda kimi gecelerde tatlı ekşi olduğum için eğlenceli olsun, benim olsun.

No comments: