Monday, January 26, 2009

Güneşli bir pazartesi hatta beşiktaş sabahı


Bir pazartesi sabahı hatta güneşli bir kış günün sabahında yine Beşiktaş'ta buluşuldu, hâlâ çözümsüz kalan, insanın içini acıtan yürek kanatan kişisel olmayan ama bir o kadar da kişisel olan davada "doğru" bir karar çıkması içindi. Hastalanıp da gelemeyen J.A. ama dünkü Fener Trabzon beraberliğine sevinip mutlu olan F.A., meydanın neredeyse yan cephesindeki okulunun odasında kalkıp gelen kadim dostum Sekvotka, politik hareketlerdeki ilk seferini yaşayan aktivist M. ve bir sürü tanıdık sima, insan, 11'de dağılma, sonrasında M. ile "chuck bass" peşinde arayış, kahve içilecek mekan düşüncesinde starbucks mı, kafe pi mi ve pi'ye karar veriş, "yukardaymış ya burası" diye söylenen M.'ye "sen bir de bana sor. ilk defa geldiğimde bulana kadar canım çıkmıştı. 10 kere aramıştım herhalde çocuğu "nerede burası daha çıkıyor muyum diye" cevabı, 3 sigara, 2 kahve ve bol bol dedikodu bol bol anılar derken gerçek hayata geri dönüş. Hem de fantastik laflar eşliğinde.
misal:
m.- rica etsem frankie 'ye kamyoncu gibi davranmayı bırakır mısın?
anotherstar- kamyoncu derken...biraz ağır olmuyor mu?
m.- kamyoncu, at hırsızı ondan işte. anladın sen beni.

*
anotherstar- evet haklısınız, o kadar ince olsam kesin öyle giyinip çıkardım. kimse tutamazdı beni
m.- tabii canım. aksini düşünmedik zaten. herhalde siyah çorap üzerine boxer giyip çıkardın. kesinnn!
*
İşte İstanbul'da, Beşiktaş'ta güneşli bir sabah...

3 comments:

Anonymous said...

saten bluz giyip omuzundan düşürmesini, altına aynı renk chanel ayyakkabı giymesini biliyosan içindeki kamyoncuyla vedaşlamn gerek yavrum! takdir edersin ki ikisi bir arada pek olmuyor...

Anonymous said...

postmodern durum :))
kamyonuna da yazman lazım ama "sarı saçlarından sen suçlusun" diye.

anotherstar said...

hahahaha! gercekten bu kadar gulmemistim..."sari saclarindan sen suclusun" diye...sari sakallarindan desek daha dogru olacak. gercekten bu kadar mi gulebilirdim sabahtan beri kahve mahve fiskirdi etrafa.ikinize de soyluyorum kamyonu verdim hurdaya biraktim geride simdi "sari mercedes" filmi misali oraya dogru gidiyorum.