Tuesday, January 13, 2009

Genel istek üzerine "golden globe"

Sabahtan beri soran sorana, söyleyen söyleyene "neden golden globe kıyafetlerini yazmadın ?" diye. Cumayı, "cuma eğlencesini" bekliyorum desem de kâr etmedi. O halde işte böyle burada yakın. İşte the it-couple. Bıyıklı bir Brad Pitt'i pek çekici bulmasam da kendisi Tom Ford marka bir smokin içerisinde Brad Pitt neticede yanındaki de artık fazlasıyla zayıf Atelier Versace giymiş Angelina Jolie. Elbise Versace için fazlasıyla güzel, fazlasıyla sade. Bir de the it-couple , the snob couple olmuş durumda çünkü gecenin dedikodusuna göre bizdeki yavşak ve gerzek Acun bilmem neye benzeyen bir amerikan televizyon tiplemesi var E Entertainment'ta. Bu zevzek de aynen onun gibi salak programlar yapıp deli gibi para kazanıyor haliyle de kendisini matah bir şey sanıyor. İşte bu tipleme kırmızı halıda yürürlerken it-couple'a mikrofonu uzatmış ve o anda Angelina Jolie & Brad Pitt adama sırtlarını çevirip diğer kanal ile konuşmaya başlamışlar. Ben şahsen bayıldım bu harekete. İnsana hakkettiği gibi davranacaksın. Ayrıca kabul edilir derecede küstahlığı da seviyorum. believe it or not!
Ödül törenine katılan celebriti takımının kıyafetler bence çok kötü ama işte bu güzellerden. Zaten kool ve güzel bir insan olan Cameron Diaz ve Chanel Haute Couture elbisesi (lütfen şuna "hot koytır" denmesin!). Rengi güzel, kumaşı güzel, kadın da güzel. Tamamdır.
Kendisi benim beğenmediğim esmer kadınlardan ama belki gecedeki en alımlı en güzel kıyafetlilerden ki kimse gibi ben de öyle kocaman fiyonklardan hazzetmiyorum. Fakat bu Dior Haute Couture elbisede gayet güzel durmuş, turkuaz ve elmaslardan oluşan kolye ile uyum sağlamış.
İşte fiyasko serisi başlıyor. Yine bir Dior Haute Couture elbise ama ne yazık ki olmayan bir elbise (çanta da unutmadan roger vivier) Tuvalet giymek, diktirmek çok zor bir iş. Doğru tuvaleti doğru kesimle doğru vücutta taşımak önemli şey. Ben ki Drew Barrymore'u beğenen bir insanımdır ama burada o saçlarla o geniş basenli ama güzel renkli tuvaleti ile olmamış. Öyle zafiyet geçirecek zayıflıktaki Hollywood kadınlarından değil daha bir normal insan görünümünde olsa da belki daha uygun kesimli bir tuvalet ile daha güzel olurdu. Ama bu saç modeli ile imkansızzz! Bu arada Drew Barrymore canım çıtır insan Ed Westwick ile eylül ayında bir dönemler macera yaşamış gece kulübünde resimleri çıkmış bir şahsiyet bu arada (kıllığım oradan da gelebilir).
Beyaz tenli ve şimdilik kızıl saçlı olmasına rağmen beğenmiyorum Bruce Willis ve Demi Moore'un kızı Rumer Willis'i. Yüzünde bir şey var olmayan. Bir de kızıl saç zor şey. Herkese, her tene olmuyor (ki kız beyaz tenli renkli gözlü ama olmuyor işte). Elbisesi güzel-beldeki siyah kemer hariç.
Gecenin kâbusu Renée Zellweger ve Carolina Herrera elbisesi. Carolina Herrera klasiktir ama gayet muhteşemdir, insana kendisini alımlı hissettiren markalardandır. Sanıyorum daha önceki yıllarda da bu kadın Carolina Herrera giymişti ama bu seferki hiç mi hiç olmamış, o kuş yuvası misali saçları ile de iyice kabus olmuş. Belki içine bir şey giymeseydi à la limite bir şeye benzeyebilirdi ama böylesi resmen kabus.
Yine beğenmediğim insan Heidi Klum ve Seal. Kendisinin vücuduna diyecek bir şeyim yok ama yüzü bence güzel değil. Ayrıca kumral iken sarı yaptığı saçları ve solaryum ile benim hiç mi hiç beğenmediğim tangerine renginin üzerine kırmızı ruj ile ucuz görünümlü bir insan bana göre. Lütfen esmer kadınlar kırmızı ruj sürmesin. Gerçekten olmuyor.
Sehvetli Tudors dizisindeki 8. Henry'i canlandıran ingiliz aktör. Kendisine bayıldığımdan değil ama smokininin güzelliğinden dolayı koymak istedim buraya. Bir Ed Westwick olsaydı davetliler arasında smokini ile...

Amerikalı komedyen ve Roberto Cavalli elbisesi ki çok beğendim. Nedense normal şartlarda hiç beğenmediğim hatta gayet varoş zevklerin göstergesi olarak düşündüğüm markalar olan Versace, Cavalli bu ödül töreninde kendini aşmış durumda.

Genel istek üzerine yazılan bu Golden Globe yorumları biter gider keşke cumaya kadar bekleseydim diye düşündürür.

3 comments:

Anonymous said...

eva mendes 1 numara, çok şık!
elbisenin markasını alayım cicim???

Anonymous said...

kate winslet cok zarif olmus elbıse ve sacıyla..onu es gecmıssınnız hanımefendı ayrıca canım Leonardoma neden bırsey yazmadın film icin kilo almıs olsa bile cokguzel..

anotherstar said...

hahaha! bebislerimm simdi yaziyorum:
eva mendes dior couture yani galliano tasarimi gayet guzel.
kate winslet i begenmedigim icin koymadim ama guzel elbisesi ysl'mis ona da baktim ama benim tarzim bi kadin degil. hele leonardo hic mi hic tarzim degil, cok cocuk tipli cok iyi aile cocugu, gece 12yi gecirmeden eve birakan cocuk tipli. ben sevmem ama al sen tepe tepe kullan bebisim b. !!!!