Thursday, January 22, 2009

Sabah keyfi : "Paz e futebol"


Günlerdir güzel hava ile beni de güzel hissettiren, keyif veren albüm. B. & M. ile beraber gittiğimiz muhteşem London seyahatinde almıştım (daha ne alırdım da taşıyamamaktan korktum). Hele birkaç şarkı var ki, ben diyeyim bossa nova, samba, sen de broken beat. Brezilya'yı da, futbolu da seviyorum. Sevmeyeni de sevmiyorum galiba.

"Paz e Futebol" , Compiled by JAZZANOVA, Sonar Kollektiv, 2006

Sadece bu çalıyor, bu dönüyor. Ah bir de plağını bulsam...

Pek bir sabah keyfi olan halet-i ruhiyemde "Boca Livre- Um canto de trabalho" diyorum hatta "Pissstt Anonim, hadi iyisin bu da benden sana gitsin. sinirlerin yatışır belki. Rahatla biraz, düşün İpanema, Copacabana plajı, kızlar mızlar (buradan karşı cins olduğunu tahmin ediyorum). Bırak gerginliği. Ama istersen hala çıkışa gelirsin kavga.

No comments: