Friday, January 16, 2009

Cuma eğlencesinden önce cuma gerzeği


Birazdan yine kan vermeye gideceğim, hastanede bekleyeceğim filan ama yine pek sevgili Chileksuyu 'nun yazdığını okuduktan sonra bunu yazıp öyle çıkayım dedim.

Erin Wasson 'u beğenenlerdenim.Yani hoş bulurum tarzını beğenirim filan. Fakat öyle bir açıklama yapmış ki aptallıktan mı, şuursuzluktan mı, sarhoşluktan mı bilemedim.
"The people with the best style for me are the people who are the poorest. Like when I go down to Venice Beach and I see the homeless, I'm like, oh my God, they're pulling out crazy looks, they like, pull shit out of garbage cans."

Yaaa..İşte böyle. Fakir hatta çok fakir olmanın da- kendisine göre- böyle kool bir hali varmış, mevcutmuş. Ben şahsen şaşırdım ama Venice Beach tabii boru değil, Kaliforniya sahilleri orası, olabilir tabii, Erin Wasson bakıp bakıp o tarza iç geçirebilir.

Zamanında Afganistan Savaşı döneminde Taliban'dan hemen sonra gerzek Tom Ford Afganistan Devlet Başkanı için "üzerindeki kaftanlara bayılıyorum, kumaşların kalitesi harika" gibi benzer salaklıkta bir laf edip ayarını alıp oturmuştu. Valla şuur başka şey. Herkeste yok onu biliyorum. Vicdan micdan da değil şuur; karıştırmanın alemi yok.

1 comment:

Anonymous said...

ahahah cok güldüm bu kadar etkilenip, bloguna yazmana :) pek fena, degil mi? bir de ben erin'i daha akilli, daha bilincli mankenlerden saniyordum. bu durumda digerlerin vah haline.