Sunday, January 18, 2009

Never on sunday: "şoktayım" ve düğün notları

Aslında önce düğün notları sonra da "şoktayım " halinin olması gerekiyor ama hala yüzümde aptal bir tebessüm ile durduğum için ne yaptığımı bilemedim.

anna wintour'dan uzunca coco rocha'dan kısa kızıl saç, une p'te robe noire de sonia rykiel (mais tres ancienne), maslak sheraton, iyi düğün kötü müzikler, siyah satin pedro garcia ama bir saatten sonra vuran ve sıkan pedro garcia, babylon lounge, kadim dostum sekvotka, ş., derken gecenin 1'inde cavit ve düğünde içilenler üstüne rakı sofrası, yan, gece 3'ten sonra fantastik gelişmeler.... ama gerçekten şoktayım!

p.s. neden insanlar sahte incileri -ama ucuz görünenlerden bahsediyorum; chanel tarzı sahte incilerden değil- takıp takıştırıp muhteşem göründüklerini sanırlardı ki?

p.s.(2) dolgun yanaklı kız beğenmiyorum galiba. ne kadar ince ne kadar uzun ve zayıf olursa olsun o yanaklar o yanaklardaki elmacık kemiklerinin çıkık olmayışı nedense fazla pöt pöt görüntü yapıyor. ve diğer geri kalanın ince olup yüzün toparlak oluşu...sanıyorum kemik yapısı önemli şey.

p.s.(3) fantastik diyaloglarla yaklaşan erkekler beni benden alıyor. ama öyle böyle değil. offf.

+ pardon saçlarınız kızıl, boya mı? gerçek duruyor? irlandalı olabilir misiniz?
- evet içimizdeki irlandalılardanım ben.
+ oooo. my leydi
- ha evet canım ondan.

No comments: