Monday, August 25, 2008

Wish list # 9

Victoria's Secret 2008 koleksiyonunu adını bilmediğim ama güzel bulduğum mankenle duyuruyormuş. Gerçi benim gibi klasik ve değişiklikten hoşlanmayan insanlar Gisele'i görmek istiyor ama olsun.

Hemen belirteyim "wish list"e eklediğim, sahip olmak istediğim kız değil, üzerindeki çamaşır. Aman derim. Zaten kadınlar için yazıp söylüyorum şu çok güzel, şu çok çirkin filan diye, bu gidişle adım çıkacak zürefaya. Hani benim için pek dert değil, sıfatları pek önemsemem de sonra anlatmak gerekecek öyle olmadığımı. Hem belli olmaz hayat bu, belki hayal kırıklığı yaratır. Yani işte, gereksiz.

whatever...

Çamaşır güzel, şampanya rengi ama şimdi giyilmez bu, çok sıcak yapışır. Sonbahardan itibaren olur, zamanıdır. Herkes biraz biraz giyinmeye örtünmeye başlar ama şimdi kimse örtemez beni-o kadar sıcak!

No comments: