Wednesday, August 27, 2008

"Samimi hareketler bunlar!"

Hâlâ çok keyifli değilim, halen üzerimde bir huysuzluk var, en boktanı sabah sanki grip olmuşcasına gözlerim akarak kalktım, kendimi pek beğenmeyerek giyindim sokağa çıktım.

Hal her ne kadar böyle de olsa insanın samimi olduğu ve gerçek yakınlık içerisinde bulunduğu insanlar, durumlar, haneler iyi gelebiliyor, rahat ve huzurlu hissettirebiliyor. Tarifi zor sıkıntıdan ve iç sıkıntısından daralmış vaziyette Boogie Boy ve ikizi U.'nın evindeyken hiçbir şey yapmamak o kadar rahattı ki. yatakta yatıyorum, kâh uyuyup kâh Boogie Boy'un bilgisayarda yaptığı montaja bakıyorum, "yazımı beğendin mi ama sen" diye şımarıkça soruyorum, kâh U. ile dalga geçiyorum, kâh gerçekten gözlerim kapanıyor. -kimse de uyandırmıyor zaten.

Kişinin bu denli rahat ve yakın ilişkiye sahip olduğu insanlar olması büyük şans. Hem de bu az görüşen halimiz. Demek ki gözden uzak gönülden uzak hadisesi sadece romanslarda oluyormuş. Dostlukta öyle değilmiş. İyiymiş.

No comments: