Tuesday, August 5, 2008

İstek üzerine...

M.'den sabah gelen soru ve istek üzerine..."Seni mi kıracağım beybi"!

Perşembe gecesi hiçbirimizin bayılmadığı ama konumundan vs tercih edilen mekan Nuteras'ta gerçekleştirilen B.'nin doğum günü kutlaması, beyaz huni şeklindeki elbisem, kırmızı şarap, arjantin şarabı, somon, verilen paraya değmeyen yemekler, manzara, deniz (ki bendeki daha güzel), eski dostlar, beklenen insanlar, yaşanan heyecan, salon adamı, salon kadını, pasta masta, bol bol resim, bol bol komiklik;

Alışveriş çılgınlığı ile geçen cuma öğleden sonrası (moda vakko'dur), "marjinalsiniz ama ben de sizin yaşınızda öyleydim" diyen bahçıvan (mı yoksa çiftçi mi bilemedim ama onlardan biri) ailesinin ağır topu, 1 haftalık tatili öncesi touchdown, bekleyiş bekleyiş hep bekleyiş, sosları akan kanepeler, güzel müzik, pek sevilen eski dostun eski günlerine dönmesi, mutlu olması, serin tiril tiril bir yaz gecesi cuma ;

Hiç hesapta yokken birden gidilen cumartesi akşamı gidilen şair nedim, sıdıka, kadim dostum kaburgaları kırık sekvotka ve manda, 3 kişi 3 şişe kırmızı, hap kadar mezeler, pek uzaklaşamayan, siparişleri pek aklında tutamayan mekan sahibi, yine absinthe manasızlığı, nişantaş, iyis, bu sefer uçan manda, gecenin her zamanki gibi sonu;

Pazar öğlene doğru gelen telefon, fantastik 4'lü + kahvaltı, toplantı, dedikodu, ayrılık derken akşamında savoy balık, a. ailesinin kadim dostları s. & c., ben rakı, onlar beyaz şarap ve balık, ve sohbet ve keyif...

Ve beyaz oda, yerlerde gazete, dergi, müzik. Ne televizyon ne başka şey.

No comments: